Opinie o Nas
Telefon:  + 48 606 822 726

Sklep internetowy Nailshop

Twój koszyk:
0,00
Sprawdź koszyk
Home › Reklamacje

Reklamacje

  1. Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
  2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu,  Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, aNailshop.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.

  1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
  2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek Nailshop.pl, który pokrywa związane z tym koszty.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, Nailshop.pl  zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
  4. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, Nailshop.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi Nailshop.pl

‹ Powrót